SELAMAT DATANG KE BLOG YAN MICHIKO

Friday 4 February 2011

contest lucky draw

dpt contest ni drpd azreen azeman.. :D

[
Entry ini adalah di bawah pengaruh Sticky Mode . Harap Maklum . ]



Salam 1 Malaysia para blogger !
Kalau sebelum ni aku sertai contest2 dari blogger lain, kali ni aku pun nak buat contest khas kepada mereka yang jadi follower aku .. memandangkan dah nak mencecah 100 orang , so , contest lucky draw nilah cara aku untuk menghargai mereka yang sudi follow & aku hanya mencari seorang pemenang sahaja .. sorry lah aku tak ikot style blogger2 lain (bagi hadiah kpd follower ke-100) .. sebabnya kesian kat follower 10 terakhir tu jugak .. tak ada 91 , macam mana nak ada 100 .. btol tak ? Okay, jom tengok syarat2nya ..


.:: SYARAT - SYARAT PENYERTAAN ::.


Pertama :-
Pastikan korang jadi followers yang ke-91 sehingga ke-100 dalam blog ni.

Kedua :-
Letakkan banner contest ni kat bahagian side bar blog korang dan terus link kan ke sini. (kalau tak buat korang tak dikira sebagai peserta dalam contest ni secara rasmi).


Hadiah Yang Bakal Di Menangi !!!

*Tambah Nilai mana-mana rangkaian bernilai RM10.00
( Maxis , Celcom , Digi , etc. ).

*Award !
( Eksklusif buat pertama kalinya aku bagi ! ).



Tarikh Tutup : GENAP FOLLOWERS YANG KE-100 !


By the way, contest ni tiada unsur paksaan kepada 10 orang followers tu .. kalau nak join bleh , tak nak join pun tak pe .. aku hanya nak menghargai korang2 yang cuba utk mencukupkan followers aku jadi 100 orang .. lagi satu, sorry aku lambat bagitau kat mereka yang dah follow lebih awal .. tak sempat nak update tadi .. huhu .. so , good luck kepada semua followers aku yang terlibat ! ;)


Sa..Sa..Saye Suke Awak!

2 comments:

sume yg ade kat sini haiwan belaan den.. jgn amek!!