SELAMAT DATANG KE BLOG YAN MICHIKO

Tuesday 27 November 2012

For A Friend :)

Perkara yang paling menggembirakan seorang pelajar.

Pelajar : En, boleh tak saya nak check markah PB? (dup dap.dup dap.)
Pensyarah : Ok. Kamu meh sini saya tunjukkan. saya lupa mana pelajar tu. tapi dia memang dah gagl subjek ni.
Pelajar : Tapi saya dah hantar test dengan beberapa latihan encik.
Pensyarah : Bagi number matrik kamu.
Pelajar : F1101.
Pensyarah : Haa 1101 kan. meh sini tengok.
Pelaj
ar : Ehh. ni markah saya ada ni en. bukan saya la en.
Pensyarah : owh. jadi bukan kamu la ni. cube kamu tengok sapa yang tak ada markah tu.
Pelajar : orang lain ni en. bukan saya. makna nye saya lulus la en?
Pensyarah : saya ingat kan kamu. mintak maaf ye. ye. kamu lulus la tu.
Pelajar : (sambil tersenyum) ooo. ok. ok en. terima kasih encik. saya pergi dulu.

Di luar kelas - melompat2 kegembiraan.

Pelajar : yes. yes. aku tak failed. alhamdulillah..

Sa..Sa..Saye Suke Awak!

No comments:

Post a Comment

sume yg ade kat sini haiwan belaan den.. jgn amek!!